Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Alanya Shoarma & Pizzeria. Meer weten? Ontdek meer
Anita
7 jun 2026 om 19:51
lekker
Martijn
27 mei 2026 om 22:36
Helaas niet lekker. shoarma leek wel gehakt met shoarmakruiden, pizzabodems kant en klaar niet zelfgemaakt. zo ook de knoflooksaus. Voor mij helaas de laatste keer dat ik besteld heb bij jullie.
Lusanne
24 mei 2026 om 19:51
het eten was heerlijk alleen bij de salade de volgende keer geen olijven meer voor de rest super goed en lekker bezorging was top en snel
hajar
7 mei 2026 om 21:53
ik heb de bestelling ontvangen en was er zeer ontevreden over het was heel droog kipfilet niet goed gebakken.. en betaal er dan 15 euro voor ? Ik wil bij deze mijn geld terug ontvangen ik heb het letterlijk weggegooid
Evi
3 mei 2026 om 21:18
snelle bezorging en lekker eten
Wahib
19 apr 2026 om 22:08
super lekker
umit
13 apr 2026 om 20:24
oude producten erg slecht oude vlees.........................................
Ania
13 apr 2026 om 19:38
smacznego dobrze zapakowane oraz na czas.
ADRIAN
4 apr 2026 om 0:15
I order durum kip with garlic souce. To be honest I eat better one in Netherlands and all ready i eat worst. With fast delivery everything on solid 4 star....
Saadia
17 mrt 2026 om 21:38
Ze waren precies op tijd wat ok door gaf. Het eten was heerlijk.